Medika d.d. u suradnji s Hrvatskom ljekarničkom komorom i tvrtkom Krka-farma d.o.o. organizirla je Poslovnu abecedu za magistre farmacije 7 s temama:
- Odlučivanje temeljeno na podacima
- Analiza socijalnih mreža u ljekarništvu
Znanost o podacima („data science“) nosi potencijal duboke i intenzivne istraživačke discipline sa utjecajem na gotovo sve aspekte svakodnevnog života. Simbolizirajući veličinu i prožetost, razni autori kao prvu reakciju na pojmove „data science“ i „big data“ navode kombinaciju skepticizma i zbunjenosti. Potreba modernog društva da što prije usvoji svaki novi trend, u ovom slučaju ostavlja polaznika da sam dokuči širinu, snažno i nedvojbeno implicirajući da tu postoji nešto više, nešto što predstavlja pomak paradigme u načinu kako naše društvo doživljava podatke Prije nego ćete riješiti problem, potrebno ga je znati identificirati što nije uvijek lak zadatak. Ključna stvar je „koristiti podatke“ a ne „spremati ih“.
U takvim uvjetima efikasan proces analize i predviđanja osim što je vrlo značajan, možemo reći nezamjenjiv, ujedno je i vrlo složen te je potrebno kombinacijama raznih alata i metoda kontinuirano upravljati i prilagođavati se novim i drugačijim situacijama odnosno prepoznavati obrasce koji se ponavljaju te ih koristiti za donošenje odluka.