L’Erbolario daruje Golden Bouquet parfeme
Natječaj traje od 08.02.2023. do 14.02.2023. na službenoj Facebook i Instagram stranici/profilu L’Erbolario Hrvatska (FB:@LerbolarioHrvatska IG: lerbolario_hrvatska).
Ime tvrtke L'Erbolario potječe od drevnog pojma 'erborare' koji znači: skupiti biljke u poljima u svrhu izučavanja njihovih ljekovitih svojstava. Upravo to je radila obitelj Franca Bergamaschija, osnivača tvrtke L'Erbolario. Polazna točka u proizvodnji prirodne kozmetike bili su obiteljski recepti, testirani i poboljšani eksperimentiranjima i istraživanjima.
U više od 40 godina poslovanja L'Erbolario je u svoj tim uključio široki spektar stručnjaka: travara, biologa, farmaceuta, kozmetologa, liječnika i kemijskih inženjera. Unapređenje proizvoda primarni je poslovni zadatak koji se očituje kroz činjenicu da se svake godine kreira do 40 novih kozmetičkih pripravaka.
Suvremena tehnologija proizvodnje prožeta je s vrijednostima tradicionalnih zanata, a rezultat toga je širok spektar pripravljenih formulacija na bazi autentične travarske tradicije. Više od 600 proizvoda kreiranih za njegu lica, tijela i vlasišta, za zaštitu od sunca, dječju kožu, te obogaćivanje prostora vašeg doma, mogu se pronaći na prodajnim mjestima širom svijeta. Sam brend je u zastupstvu Medike već skoro 30 godina i prisutan je u više od 800 ljekarni na području Republike Hrvatske. Uz domaće tržište, već dugi niz godina Medika brend izvozi u Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu.
Kozmetički proizvodi tvrtke L'Erbolario svoju djelotvornost i kvalitetu zahvaljuju naprednoj tehnologiji i biljnim ekstraktima koje sadrže. Posebno treba naglasiti da L'erbolario posjeduje Odobrenje međunarodnog standarda za humanu kozmetiku: Stop testiranjima na životinjama, te da su svi proizvodni procesi usklađeni sa standardima zaštite okoliša. Također, svi L'Erbolario proizvodi ne sadrže parabene, sulfate, silikone ni petrolatume.
Nježan i skladan 'image' proizvoda rezultat je zajedničkog rada velike skupine ilustratora i umjetnika. Uspjeh L'Erbolaria u ljekarnama uvijek je bio, osim kvalitetom, naglašen i nepogrešivim dizajnom pakiranja.